Thijs

Hoi, ik ben Thijs. Ik ben begonnen als hulpleiding bij de welpen. Sinds een jaar of 3 ben ik scoutsleiding. Dat past goed bij mij, omdat ik activiteiten die we bij de scouts doen zelf stiekem ook leuk vind. In mijn vrije tijd ga ik ook graag de natuur in of rij ik motor. Recentelijk kwam de functie vertrouwenspersoon beschikbaar. Omdat ik het belangrijk vind dat mensen in vertrouwen onderwerpen kunnen bespreken en omdat ik denk dat ik een goed luisterend oor kan bieden en mee kan denken, heb ik deze rol aangenomen. De trigger om mij voor deze functie aan te melden was dat ik door mijn medeleiding vaak Klein Zwitserland genoemd wordt. Ik sta dan ook open voor gesprekken met iedereen, van kind tot leiding tot ouder/verzorger. Je kunt veilig en vertrouwd je verhaal doen. Daarbij kunnen we als dat gewenst is kijken naar wat kan helpen. Je kunt mij aanspreken op Scouting of contact gegevens opvragen bij iemand van de leiding.

Thijs, vertrouwenspersoon