Verhuur

Ons gebouw is te huur voor andere scoutinggroepen en voor organisaties met een maatschappelijke doelstelling, zoals scholen. U kunt bij ons terecht met een groep tot maximaal 40 personen. In overleg mag er op ons terrein ook worden gekampeerd. Wij mogen ons gebouw niet verhuren aan particulieren en voor feestjes.

Het gebouw heeft 2 grote zalen (1 beneden en 1 boven) en 2 kleinere ruimtes (met bankstellen). Daarnaast heeft het gebouw een keuken, een toiletblok met 2 toiletten, een invalidentoilet met een grote wasbak en 2 douches.

Onze keukeninventaris ziet er als volgt uit:

• voor minimaal 40 personen borden, bekers, kopjes, bestek en pannen

• een gasfornuis met 6 pitten

• 2 koelkasten (waarvan 1 voor de groep) en optioneel een industriële koelkast in de grote zaal (beneden)

• een vriezer

• een oven

• een magnetron

• een waterkoker

• 2 koffiezetapparaten (een normale en een bedrijfskoffiezetapparaat met aparte filters)

Daarnaast hebben we een omheind eigen terrein met ruime grasvelden, een kampvuurplaats en een opslaghok voor pionierpalen. Deze kunnen in overleg gebruikt worden, mits we deze niet zelf in gebruik hebben. Verder hebben we een opslaghok voor stookhout. Hier kun je eventueel je eigen stookhout droog in opslaan. Het hout dat er ligt, is bedoeld voor onze eigen groep.

Op het terrein zelf is beperkt ruimte om auto’s en/of aanhangwagens te parkeren. Net buiten het hek ligt een groot gratis parkeerterrein.

Direct buiten ons terrein vindt u de Asterdplas (een recreatieplas met ruime grasvelden en een strandje) en het Haagse Beemdenbos. Winkelcentrum Heksenwiel ligt op loopafstand. Daar vindt u onder meer 2 supermarkten, een apotheek, een drogist, een cafetaria, een pizzeria en een pinautomaat.

De kosten voor de huur van het gebouw zijn €7,- per persoon per nacht met een minimum van €140,-  per nacht. Dit bedrag is inclusief gas, water, licht, toeristenbelasting en afvalkosten.
Tevens is verhuur voor een dag ook mogelijk, voor €100,- per dagdeel.

Heeft u nog specifieke vragen over het gebouw of over de verhuur? Mail ons dan via info@scoutingsintjoris.nl.

Reeds verhuurd

• 6 juli t/m 20 juli 2024